Web Design
αποτελεσματικό Brand Name για το website ή το E-shop σας

4 Tips για τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού Brand Name για το website ή το E-shop σας

Το όνομα της επωνυμίας σας μεταφέρει την ταυτότητά σας στους δυνητικούς πελάτες, επομένως βεβαιωθείτε ότι στέλνει το σωστό μήνυμα. Η δημιουργία και η αποτελεσματική προώθηση ενός brand name είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την έναρξη μιας νέας επιχείρησης. Επιλέξτε λάθος όνομα και οι δυνητικοί πελάτες δεν έχουν ιδέα τι αντιπροσωπεύει ή τι κάνει η επιχείρησή σας. Αλλά επιλέξτε το σωστό όνομα και οι δυνητικοί πελάτες ταυτίζονται αμέσως με την πρόταση αξίας σας.

Θα διερευνήσουμε τα βασικά για τη δημιουργία μιας μοναδικής, αντιπροσωπευτικής επωνυμίας που μπορεί να σας βοηθήσει να μεταφέρετε την ταυτότητά σας σε δυνητικούς πελάτες και συνεργάτες.

Πώς να δημιουργήσετε ένα Brand Name

Η δημιουργία ενός ωραίου ονόματος εταιρείας μπορεί να χρειαστεί πολλή προσπάθεια. Ωστόσο, με τη σωστή προσέγγιση και μια στρατηγική διαδικασία, μπορείτε να επιλέξετε το τέλειο όνομα για να προσδιορίσετε την επωνυμία σας.

Ας εξετάσουμε ορισμένους βασικούς παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία μιας επωνυμίας.

1. Ελέγξτε τη διαθεσιμότητα της επωνυμίας σας.

Όταν αποφασίσετε για ένα όνομα, θα πρέπει πρώτα να δείτε αν είναι διαθέσιμο. Η παράβλεψη αυτού του κρίσιμου βήματος μπορεί να καταλήξει να είναι ένα ακριβό και ενοχλητικό λάθος.

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα της επωνυμίας σας:

  • Κάντε μια αναζήτηση εμπορικού σήματος : Ενημερωθείτε εάν υπάρχουν καταχωρημένα εμπορικά σήματα ή προηγούμενες εκκρεμείς αιτήσεις για τα σήματα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε.
  • Κάντε αναζήτηση λέξεων κλειδιών : Το επόμενο βήμα είναι να κάνετε ορισμένες στοχευμένες αναζητήσεις λέξεων-κλειδιών στο Google. Βάλτε την επωνυμία σας σε εισαγωγικά και πραγματοποιήστε μια σειρά ερωτημάτων. Αναζητήστε τυχόν αποτελέσματα που μπορεί να απαιτούν περαιτέρω έρευνα.
  • Κάντε μια αναζήτηση εταιρικού ονόματος : Εάν πρόκειται για όνομα εταιρείας, θα πρέπει επίσης να ελέγξετε το μητρώο όπου σκοπεύετε να ξεκινήσετε την επιχείρηση σας. 
  • Καταχωρίστε το όνομά σας : Τέλος, καταχωρήστε το όνομά σας στην κυβέρνηση για να το προστατεύσει. Εξετάστε το ενδεχόμενο ασφάλισης πνευματικής ιδιοκτησίας για να πληρώσετε νομικά έξοδα εάν κάποιος παραβιάσει το εμπορικό σήμα σας.

2. Μην γίνεστε χαριτωμένοι με την επωνυμία σας

Τα τελευταία χρόνια, η τάση στο startup branding ήταν η ανάπτυξη ενός έξυπνου ονόματος που ακούγεται σαν αληθινή λέξη, αλλά στην πραγματικότητα επινοείται συνδυάζοντας άλλες λέξεις. Αυτό λειτουργεί σε συγκεκριμένες περιπτώσεις - σκεφτείτε το Spotify ή το Snapchat - αλλά δεν είναι απαραίτητα η καλύτερη στρατηγική για όλες τις εταιρείες.

Το να γίνεστε πολύ χαριτωμένος μπορεί συχνά να βλάψει την ικανότητά σας να πάτε μπροστά. Για καλύτερα αποτελέσματα, επιλέξτε ένα πιο απλό όνομα.

  • Κάντε το όνομα της επωνυμίας σας εύκολο στην ορθογραφία
  • Βεβαιωθείτε ότι το όνομα της επωνυμίας σας είναι εύκολο να το προφέρετε

Εάν μπορείτε να αναπτύξετε μια επωνυμία που να είναι εύκολη στην ορθογραφία και την προφορά, θα είστε πολύ μπροστά από πολλές από τις σημερινές νεοφυείς και μικρές επιχειρήσεις.

3. Στοχεύστε στην απλότητα με την επωνυμία σας.

Αν και είναι δύσκολο να βρεις ένα διαθέσιμο στις μέρες μας, οι μονολεκτικές επωνυμίες είναι πάντα ιδανικές. Είναι εύκολο να τα θυμάστε, δυνατά και σχετικά. Αν σκεφτείτε μερικές από τις πιο επιτυχημένες και αναγνωρίσιμες επιχειρήσεις στον κόσμο – Target, Amazon, Apple – όλες έχουν μονολεκτικά ονόματα.

Τα απλά ονόματα είναι πιο πιθανό να εμπνεύσουν τους δυνητικούς πελάτες. Σε μια μελέτη 700 ατόμων, διαπιστώθηκε από τους ερευνητές ότι οι εταιρείες με απλά ονόματα κέρδισαν 11% περισσότερα από εκείνες με δύσκολα προφερόμενα ονόματα.

4. Σκεφτείτε το λογότυπο όταν εξετάζετε ένα εμπορικό σήμα.

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων συνήθως σκέφτονται το λογότυπο αφού επιλέξουν μια επωνυμία, αλλά είναι καλό να έχετε κατά νου τα σχέδια όταν συλλέγετε ιδέες για ονόματα. Το εμπορικό σήμα και το λογότυπό σας θα γίνουν συνώνυμα, επομένως δεν μπορούν να θεωρηθούν ανεξάρτητα στοιχεία.

Θα χρησιμοποιήσετε ένα συγκεκριμένο σενάριο ή γραμματοσειρά για να δημιουργήσετε ένα λογότυπο κειμένου ή θα χρησιμοποιήσετε ένα αφηρημένο λογότυπο; Αυτές οι αποφάσεις μπορεί να μην επηρεάζουν άμεσα το λογότυπο, αλλά μπορούν να αποτελέσουν καθοριστικό παράγοντα κατά την επιλογή μεταξύ δύο ή περισσότερων επιλογών.

Φυσικά δεν πρέπει να παραλείψετε να δώσετε έμφαση στην κατασκευή των ιστοσελίδων της εταιρείας σας, μέσω της οποίας το κοινό θα μάθει για εσάς και θα μπορέσετε να δημιουργήσετε στενές σχέσεις μαζί του.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε